Інтерактивні вправи на уроках інформатики
1. Учитель має мати заготовлені картки, на яких зображено представників певних професій і коротко опис з основними характеристиками цієї професії.
2. Учні об’єднуються у групи по 4 чоловіка. Кожна група отримує спільну інструкцію «Напишіть, як може використовувати комп’ютерні технології представник певної професії».
3. Один представник групи витягує карточку, де зображено спеціаліста певної професії та група отримує від педагога листок з характеристиками цієї професії.
4. Протягом 5 хвилин школярі в своїй групі працюють над завданням, а далі передають свій листок іншій групі, отримуючи від іншої групи її результати роботи.
5. Кожна група має пропрацювати з усіма картками.
Метод «Два-чотири-всі разом»
(тема «Безпечна поведінка у комп’ютерному кабінеті»)
Учні отримують завдання: розробити правила правильної, безпечної поведінки у комп’ютерному кабінеті. Правила складати за такою схемою: «Якщо робити так…, то це може привести до ….»
Учні декілька хвилин працюють самостійно, потім об’єднуються у двійки. Вони мають скласти не менше 5 правил безпечної поведінки і записати їх. Коли учні об’єднуються у четвірки, то кожна група отримує листок, на якому вони мають коротко прописати спільно складені правила і графічно їх зобразити. Після закінчення цього етапу роботи кожна група представляє результати своєї діяльності перед класом.
Вікторина засобами SCRATCH
Тестування з теми "Інформація та інформаційні процеси"
Інтерактивні вправи на уроках інформатики
Форматування об'єктів слайду
Використання інтернет-технологій на уроках інформатики
Немає коментарів:
Дописати коментар